Today then

Då var vi framme till dagen idag...

Jag gick upp 05 och kollade bussen till mitt nya jobb sen sov jag till 05.45 och gick till bussen 06.15. Kom in på nya jobbet och har haft en jätte bra dag! Nya upplevelser och nya ansikten men ändå verkar de as bra!

Jag har sökt sommarvik där. Smsat med Jocke hela dagen,gör bara dagen ännu bättre så klart. Sen iaf blev de hem och byta om, plocka iordning och en prommenad hem till mor min för att fira min lillasyster. Hanna var med också. Vi fick middag och gjorde tårtor, min van såklart!!

Aja de var en skojig kväll och nu sitter jag här och väntar på att malin ska krypa ner i soffan så jag kan krypa ner i min säng och bara sova...

Imorgon jobbar man kväller :)

P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback