Skräckisar


Vi började med denna. Minns ni när jag & Hanna såg Paranormal activity? Vi var tvugna att ringa hit en killkompis som kunde rädda oss ner från soffan. JA vi stog upp i soffan båda två och vägra gå på golvet,haha..AJA
Den här filmen var VÄRRE, jag skreck och hoppa till hundra gånger. Och hade de inte varit för att de var ljust ute hade vi nog reagerat ännu värre. Men helt klart se värd, om man inte är feg så klart!


Nästa film var bäst!
Handlade om typ UFON som tog människor och helt störda grejer hända, ngt om en vit uggla också. Jag gillade den här filmen och är helt hundra på att den är på riktigt!!! Grätt även en skvätt till den här filmen men satt mest stel som en pinne och helt fasinerad över hur äkta de var.
Hanna dumförklarade mig en massa gånger för att jag är VET att de är på riktigt!

Eriiza » 2010-04-23 | 17:30:47
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Hej, jag tänker tyvärr ge bort designen till en annan tjej.

Men jag gör designs när jag inte har något för mig.

Så nästa gång jag gör en, så kan du få den, om du vill. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback