Pausen

Jag bröt ihop igår. Jag kommer inte hoppa över bloggen helt men bara slänga in några små inlägg...Jag är helt matt idag, de tar på krafterna att gråta så mkt.. Huvudet känns som en enda kolos av tankar, ögonen är rödsprängda och jag somnade i leggings,strumpor,bh och tshirt. Somnade tillslut av utmattning, när kroppen inte kan ta med stryk. Jag är glad att Malin valt att ta med sig Johanna på skivan på onsdag istället. Jag tror inte att de är så smart att dricka så nära inpå. Jag tänker ta de lugnt nu, andas och försöka hitta tillbaka till den glädjen jag hade.

Jag hade en helt underbar helg. Fredagen spendera jag första timmarna på en mysig grekisk restaurang med gamla tjejerna och firade Jenny. Gick sedan vidare till Harrys där jag mötte Hanna,Johan och Malin. De gick inte så bra men jag försökte ha kul resten av natten och lyckades rätt bra. Hanna delade sängen med mig, love that!

Lördagen kom Räkan & Tessan och hämta mig. Vi åkte till nynäs och drack drinkar, vin, körde kortspel,snackade och rökte vattenpipa. Vi drog till bowlinghallen och jag pratade en del med mitt ex, de behövdes nog inte igentligen men aja. Jag trivdes jätte bra i sällskapet även om de känndes lite konstigt att inte kunna sätta mig i knätt eller pussa på honom. Jag hade kul men de tog på krafterna.

Jag vet inte riktigt varför jag bröt ihop igår, de bara blev så. Jag har ju hållt ihop i ett par månader nu så antar att de var dags?

Ett löfte till mig själv och min favorit blondin är att jag ska börja åka ut till nynäs mer i veckorna nu, Jag saknar min Therese.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback