Okej, en gång för jävla alla!

Är jag helgalkohlist? NEJ!
Jag känner inget behov av alkholen utan av de roliga med att gå ut med mina vänner och bara köra en hel natt, behov av att gå på Harrys och bara känna att jag passar in, Helt enkelt bara ha jävligt roligt med mina vänner!
Att jag dricker hör bara till, jag börjar inte skaka eller få abstinens om jag är utan alkohol? Jag fattar inte ens varför jag skriver de här men är bara så jävla trött på att få höra att jag festar för mkt.

Jag går inte ut och dricker mig stupfull varje helg, nooo way..Oftast är jag "full" av rolighet, pratig och sprallig för att jag är så jävla glad! Jag älskar att gå ut och träffa nya människor, prata med randoms och kanske skaffa nya kontakter. Som med Carrow, vi har träffats på harrys och vi har så jävla roligt tillsammans!

När ens närmsta vänner börjar hoppa på en om att man slösar pengar, dricker för mkt, förstör sin kropp blablabla då blir man rätt uppröd. Jag tycker ändå att de är väl för fan mitt liv och då alltså MINA val? Jag är trött på att försvara mig när de gäller mina helger, stanna hemma då om de inte passar? Jag går ut och jag har kul, de är mitt val av vad jag gör på helgerna. OKEJ?!

Trött på människor som ska sätta sig över mig.

tessan » 2010-04-22 | 09:04:51
URL: http://galentessan.blogg.se/

Kör hårt bruden..man lever bara en gång..man ska inte sitta hemma som nån tråkig dönick..

Eriiza » 2010-04-22 | 21:16:20
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Vill du dricka är det fine tycker jag, så länge det inte hamnar i vägen för förhållanden/jobb/skola. =)



Oj, verkligen ?

Din design är ju snygg !

Eriiza » 2010-04-22 | 21:20:24
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Ok, men jag meddelar nog under helgen om vem som får den. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback