I goda vänners sällskap..

De har jag varit hela dagen, Hanna & Ted kom hit så gjorde jag mig klar sen åkte vi till mamma för att hämta mitt busskort och sen en kaffe på donken. Skulle gått på bio men när vi kom till heron började min och Hannas ikea nerv hoppa så vi övertala ted att vandra 30min på ikea istället. Med mig hem därifrån fick jag 6st nya dricksglas och speglar så nu har jag ÄNTLIGEN en helkroppsspegel i hallen, inget mer klagande! Aja sen blev de in på heron och kolla lite på media markt och handla mat på Willys. Hem och fixa lite sen har vi spelat wii hela kvällen.

Bästa måndagen på länge, Måndag är annars lika med ångestdag för mig.. Men idag har varit en ovanligt bra dag,även fast vi hoppade bion.


Jag skjuter pilpåge i full koncentration.

Ted skjuter pilbåge.

Hanna skjuter pilbåge.

Jag och Hanna tricksar på vattnet, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback