Hemma en snabbis

God grekisk lunch med Jane, mumms! Proppmätt är jag och hemma en liten snabbis bara..Ska gå till läkaren om
45min, se vad som sägs där! Har även varit duktig idag och ringt jobbet och fått ett mongo pass den 21/4 13.00-17.30 Varför så många konstiga jävla pass? Aa de kan man fråga sig alltså... AJA bättre än inget..

Sen har jag även tagit reda på hur man gör för att få jobba mer och på flera ställen för nu ska Sara börja bli som alla andra och jobba i veckorna, känns som att de är dags för de nu! 1år i slapp men nu är de över! Längtar tills jag får börja seriöst!

Aja ska dammsuga och rensa kattlådan innan de är dags och gå igen.
Vi hörs lite senare :)
P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback