Freedag

Okej, mötte Hunden som köpte vin vi skulle ha till idag men vad hände? Vart gick de snett? Jag och Malin drack vin, åt raviolli och gjorde oss i ordning..

FÖR Vi hamnade på harrys igår fast vi inte skulle dricka alls. Där träffa jag två riktigt sköna killar, bästa hitills. Haha aa men iaf så var vi där till stägning sen gick jag med min nyfunna vän så medans Hanna och Malin hoppa på nattbussen stod jag kvar i tcentralen helt ensam? Så då blev de kissa på donken och ett par cheeseburgare. Sen nattbussen till jordbro på efterfest, niiiiiiiice. Elller?

Aja nattbussen hem va kul som vanligt, träffa tourettsmannen och fick se Malins damp :)

P&K
Gustavkjersti » 2011-07-05 | 07:37:53
URL: http://gustavkjersti.blogll.com

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback