Fredag,Fredag,Freeeedag!

Im up! Jag har sminkat mig också :) Duktigt! Jag ska träffa Jane och prommenera till haninge centrum för att äta lite lunch :) Jag hoppar frukosten eftersom jag bara ska äta 2ggr om dagen varav en av dom måltiderna är en shake.. Japp jag bantar FORTFARANDE! Än är jag inte färdig..

Men nej nu ska jag klä på mig och sätta upp håret i en toffs, orkar inte fixa de..
Vi hörs senare :)

P&K
Anonym » 2010-04-09 | 14:11:13

Man går upp i vikt om man gör så. Du ska äta lite men ofta, gärna fem gånger per dag och inga kolhydrater. Men jag lovar att man går upp i vikt om du äter så sällan. Då får kroppen en sådan matshock att kroppen sväller. I.a.f magen blir uppblåst. Ät lite, ofta och på regelbundna tider. Och frukosten är den viktigaste måltiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback