....

Känner mig lite kluven efter jobbet. Känner mig pigg men ändå helt slut.. Känner mig iriterrad men ändå glad..

Känner mig väldigt kluven inför morgondagen. Jag jobbar till 21.30 sen är tanken att vi ska på olearys? För vi vill vara kvar i Haninge på valborg men jag vill typ gå på en röjig hemmafest ist? Eller sitta vid en eldstad med ett kompisgäng och dricka och snacka skit...2 problem bara.

1, Vi känner bara till en hemmafest och dit vägrar mina kompisar gå.
2, Vi har inget kompisgäng.

Så hur löser man detta? Jo man jobbar och sen går på olearys, FAN VA SKOJ..?
Jag vill se elden, men de lär jag inte hinna...Jag vill mkt jag!

Fan nu ska jag hålla käften ist, sova typ...ingen som vill prata med mig iaf...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback