10/4-10

Segade hemma hela dagen, bara softade i soffan och segade helt enkelt! Eller nej, jag utom när jag körde sten hårt på wii 1h.
Sen kom Hanna hit vid 18 tiden och vi åt gourmet middag bestående av Köttbullar och pasta och vitt vin till, haha.. Iaf så gjorde vi oss i ordning sen drog vi till stan och som vanligt gick inte tågen så vi fick åka gullmarsplansbussen och sen tunnelbana, Sara var redan full och glad...

Inne på Harrys blev de mera cider och bara ta de lugnt till en början..Träffade på vårat killgäng från värmdö, sjukt roliga människor :) Träffade även Eric mfl..;)
Något som var extra kul var att träffa på min gammla barndomsvän Jennifer där, herregud vad länge sen de var kan jag ju bara säga så de var jag sjukt glad över..

Aja vid 03 upptäkte vi att "va fan har dom inte tänt lampan än som dom brukar?" Nej då stängde ju harrys kl 05 bara den dagen och jävlar va kul vi hade sista tiden, eller iaf så som jag minns de? Sen blev de nattbussen hem och jag tokdecka när jag rammla in genom dörren vid 06.15 på söndag morgon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback